Hejsan . ! Allihop < 3

Hejsan allihop <3 .. !

Det här är mitt första inlägg på det här bloggen fast jag hade haft en annan blogg som hette www.polusiia.blogg.se fast jag ska ta bort den snart jag hade bara tråkigt där och jag va trött med detta namnet '' PoluSiia '' essh :) Yoouki e mer Japanskt ;D Okie men i den här bloggen kommer jag berätta om min vardag och jag kommer skriva 2/3 inlägg per dag hoppas det att jag gör :) Det kommer bli ganska många Söta saker , rosa , hello kitty och Koreanska / Japanska grejer så att ni som e intresserade så välkomna :)

Bye Bye . ! Jag Skiver en inlägg på morgonen <3 Buh buh <3   Godnatt på er :) ! .      


                                                                                                                               Yoouki . !

Kommentarer
Postat av: majos

Fortsätt gärna att läsa min blogg..det kommer att vara ganska mycket om sydkorea, japan (m.m)..kanske att du är intreserad.

2009-11-27 @ 23:33:20
URL: http://snuglepuss.devote.se
Postat av: Marcus

Fin blogg och bra början till den, ska du ha videoinlägg också? <3

2009-12-04 @ 15:05:17
Postat av: Marcus

Fin blogg och bra början till den. Ska du börja med videoinlägg? En sån söt som du borde göra det (: <3

2009-12-04 @ 15:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0