Till Skolan snart :) 08:10 . !

Kawaii Kawaii alla <3 . !

Nu snart ska jag gå till skolan och innan jag går så skulle
jag göra en inlägg på morgonen så jag har tyvärr inte så mycket att säga fast jag ville visa er
en '' Hello Kitty '' Klocka jag köpte den e jätte söt :) Och den kostade ungefär 198 kr .- : ) Så att den va inte så dyr :) . ! Fast oki nu ska jag skynda mig och fixa klar :)  < 33 Bye Bye . !

                             
                       

                                                                                                                            Yooukis . ! < 3

Kommentarer
Postat av: inez

sjukt vad du är wannabe foki :/

2009-12-13 @ 12:51:00
Postat av: Yooukis . ! <3

ee ursäkta vadå wannabe foki ? det e jag inte allts jag gilar bara henne och det är inte bara hon som kan gilla hello kitty väl ! Så sluta skriv elaka komentarer ! Istället för att göra någon mer sur !

2009-12-14 @ 19:40:48
URL: http://yoouki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0