God Kväll <3 . !

Tjuhuu alla <3 . !

Hej äntligen har jag skrivit en ny inlägg :) Jag ska inte dissa bloggen mer :> .
Oki men jag ska lite berätta om dagen den gick segt .
Jag kom hem från skolan halv fyra : o eller hur . 
 
Sedan gick jag till centrum och köpa mediciner för mammis hon e sjuk :( Stackarn . :(
Till och med köpte jag en ny hello kitty tidning . Med en söt hello kitty nyckelring :*
Och nu sitter jag och skriver inlägg och så .

Imorgon ska jag vara Med Lollo vi ska va hos mig så vi kanske kommer göra någon videoinlägg :D(Första)
Vi ska gå till skolan tilsammans för att hon bort porten bredvid mig hon på 1 tr och jag på 2 tr så vi kan snacka på balkongen :D Skit skönt visst '? :D

Okie men nu ska jag förstätta med min Fantasy berättelse som jag ska skriva tills fredag :) Oki byee <333



             


             


             


Bye <3
                                                                                                                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: lollo

hehe <3 vilken sööt ! det ska bli kul imorrn <3

2009-12-09 @ 19:44:36
URL: http://lishonish.blogg.se/
Postat av: -ilona ♥

vilken gullig! ^^

2009-12-12 @ 11:07:35
URL: http://fenyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0