Frågestund av mig själv . ! # : )

Låt som jag lyssnar på nu är  : Wondergirl - bad boy .( gå till youtube och lyssna ) ^^

 

Hejsan . Här är jag igen :) och jag kom på liten frågor som jag kunde skriva ner som ni kanske kan veta om mig :) Ajap då kör vi ni behöver inte fråga jag ställer frågor till mig själv :)

OMONA! YooUki !

Alla favorita band - . wonder girls,  4minute , 2ne1 , BoA , SNSD .

Namn : Pola
Smeknamn : Polly , Polusiia , Yoouki :) 
Språk : Svenska , Polska , Engelska , Koreanska ( nybörjare )
Dat: 24 Januari 1996 
Höjd: 165cm
Väger ?: 45kg
Blod typ: A+ ( jag har A+ verkligen)
Hobby : Samla Hello Kitty , rita :)
Intresser : Sminka , Sjunga , Dansa , :)

Extra Information :

Favorit Låt från  WG/ 4minute/ 2ne1/ BoA/ SNSD/ :  WG-bad boy/4minute-hot issue/2ne1-fire/BoA-dance floor/SNSD-gee/
Din drömm kille ska vara : Alltid på en glad humör, gillar att mysa :) , hjälpsam :) 
Favorit frukt : Äpple , jordgubb , hallon , kiwi .
Favorit Kille Artist : JYP :) 
Favorit Tjej artist : de som jag skrev där uppe :)
Favorit Nummer : 25, 5 ,
Favorit Djur: Hund , Kanin
Favorit Blomma: Ros
Favorit årstid: sommar/vinter
Favorit Ämne :  Engelska , bild , idrott , N.O
Lander du vill mest åka till :  Korea , Japan , Frankrike , Thailand
Bästa tiden : När jag kommer hem från skolan :)
Favorit Färg :, Blå , Grön , Brun , Svart .



Oki det var allting om ni har några frågor skriv gärna :) <3


Kommentarer
Postat av: -ilona ♥

roligt att få veta ;)

2009-12-12 @ 11:06:59
URL: http://fenyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0