2010 e på väg ! < 3 . ! . !

Hejjhejj allihop ! < 3

Det är så spännande att se alla raketer och så :D
Jag såklart kommer oxå att tända på raketer när jag går ut med pappa före tolv :)
Det är bara kanske 30 minuter kvar tills det blir 2010 som alla väntade sig efter  :D . !
Äsh jag verkligen längtar :D Men det är så lite tid kvar :D Och 1 minut efter tolv blir det 1 januari :D
Och Bara 23 dagar kvar tills min födelsedag :D Yuuppii :) Jag fyller 14 såklart :D Och vad jag väntade !!
 
Andra Nyheter ,: - 

Igår när jag chattade med Lollo så tänkte jag att klippa min lugg alltså själv :D Och det gick faktiskt
e verkligen super nöjd med den . :D
Och så kom min mamma idag hon reste till Malmö till hennes syster för att träffa Mamma asså min Mormor <3

Så jag önskar er en SUPER KUL OC GOTT NYTT ÅR FÖR ALLA <333333333 :* 



 

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Håller med, raketer är fint.

2010-01-10 @ 11:12:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0